Senin, 25 April 2011

Nyanyian Jiwa...


"Nyanyian Jiwa Teriring Rindu...."



Aku hanya ingin menangis,
membuang segala gundah yang terbeku di hati,
biarkan ianya cair.
Sendiri bersama diriku ini.


Aku hanya ingin menangis,
karena aku yakin manusia tidak memahami
yang tersayang juga tidak akan mengerti
dari aku berbicara dan dipandang dengan seribu muka
aku hanya ingin menangis
sendiri bersama diriku ini


Titisan itu sahabat tercinta
Aku merasa ada di dunia ini
tidak semua manusia memahami semua bahasa
tidak  semua yang disayang akan mencintai diri semula
Akrab hilang bila berjauh
yang ada sentiasa hanya DIA
sangat berat untuk aku berbicara
maka tangis adalah bahasa termudah


aku hanya ingin menangis,
menenangkan hati yang menggeletar,
biarkan segalanya mencair,
sendiri bersama diriku ini.




-Translate From : Hilal Asyraf -







0 komentar:

Posting Komentar

My Birthday....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers